hanya berdua

Saturday, April 2, 2011

L♥ve St♥rrryyy (Part 2)

Selepas Couple......
kami x penah bertemu, x kenal hati budi. sehingga la 1 hari....
ni la 1 st date kami...x date pun, just jumpa je...
tempat di cafe sekolah Anderson....
jumpa sekadar nak tgk rupa...
situasi terkejut......hehehe
mana x nye...
muka dia kelakar...
ngan mata sepeeeet
(nnt aku upload pic dia kat bawah dolu2 smpai skang)
hahahahahaha.......
dalam hati (ntah mcm mn la aku leh trima dia...kikikiki)
xpe la, kami kawan je dl.....
setiap kali balik kampung dia hantar aku ke Medan Kid dengan menaiki Unta ABT.......
tu pun terpaksa kerana dia ckp x sudi naik unta dia tu...huhuuhu
time outing kuar bersama...mcm tu je la citer cinta kami sepanjang di TLC.....
sehingga la hari pertama berpuasa paa tahun 2004 dia bawa aku jumpa family dia.......
tu pun aku x tau...tetb je dia bawak aku jalan2 skali smpai 1 rumah.....
terkejut aku bl dia ckp tu rumah dia.....
dengan gambra nye aku masuk umah dia coz mak dia dah panggil.....huhhhuhu
time tu aku dpt rs dia ikhlas berkawan dengan aku.....
kami berjumpa, dating, sehingga la last paper SPM dan kami berpisah...
bkn berpisah selamanya ye...
berpisah sebb dia tinggal di ipoh dan aku di KL.....
Bermula la cinta jarak jauh kami.......♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment