hanya berdua

Saturday, January 29, 2011

L♥ve St♥rrryyy (Part 1)


Kami di ikat sebagai couple pada 30 mac 2004.....
ms tu aku di johor n dia di ipoh.....
kami couple melalui telefon...
kami tidak saling kenal mengenali.....
kami tidak penah bertegur sape.....
kami tidak penah kuar bersama.....
cuma dia penah nmpak aku di kem teluk senangin yg di anjur oleh PBSM sekolah....
dia tetarik lihat aku di kem itu...tp aku x perasan pape pun....
balik dr kem aku dpt slm yg dia kirim melalui aina....
tp ada muskil sedikit coz dia x tau nama aku....
dia ckp ngan aina muka dia mcm cina2...hehehe....
antara aku or linda....so aku pun ckp la...linda nye la tu......
hehehehe......sehingga la dia dpt no fon aku....dan selang beberapa minggu....
kitaorg pun couple......
tu la citer permulaan cinta kami......

1 comment:

  1. teringin nak putar masa ke belakang balik...
    kan best klau ada doreamon.....

    ReplyDelete